L jak luksus użytkowania
Harvey Maria to propozycja ultranowoczesnego wydania podłogi do salonu, kuchni czy łazienki, którą charakteryzuje oryginalne wzornictwo i mnóstwo modnych wariantów kolorystycznych, osadzonych w trzech paletach. Wśród podstawowych zalet (tych kryjących się pod hasłem funkcjonalność) trzeba wymienić wodoodporność, antypoślizgowość i prostotę pielęgnacji. Podłogom Harvey Maria niestraszne są ani incydenty łazienkowych zalań, ani zadeptanie podczas imprez odbywających się jak zwykle w sercu domu, czyli w kuchni. Miękkie tekstury płytek korcą, by po nich stąpać, zapewniając wrażenie ciepła.
Gdyby jednak było go zbyt mało, wspomnijmy, że LVT Harvey Maria można spokojnie układać na ogrzewaniu podłogowym! Co ważne w epoce permanentnego braku czasu – montaż podłogi przebiega szybko i łatwo, remont nie musi się już więc kojarzyć z wielodniowym kurzem i bałaganem. Producent udziela na płytki 25-letniej gwarancji, więc z pewnością posłużą one kilku pokoleniom.
V na cześć zwycięstwa w konkursie piękności
Na tle konkurencji Harvey Maria zdecydowanie wyróżnia się niebanalnym wzornictwem. Na polskim rynku oferowanych jest pięć kolekcji podłóg do kuchni, salonu czy innego wnętrza, w tym trzy autorstwa znanych brytyjskich projektantek. Kolekcja Dee Hardwicke to ukłon w stronę natury, wzór nawiązujący do płatków ciemiernika, propozycja Cath Kidston to typowo angielskie różyczki oraz ponadczasowe dotsy, zaś kolekcję Neishy Crosland charakteryzuje duże, geometryczne wzornictwo inspirowane motywami celtyckimi. Na stronie harveymaria.pl zobaczymy też płytki Little Bricks (cegiełka w wielu kolorach) i Premium Wood, która teksturą i wybarwieniem perfekcyjnie imituje drewno i rewelacyjnie sprawdza się w pomieszczeniach zagrożonych wilgocią.
Ceny podłogi wahają się od 159 do 209 zł/m2.
T jak twórcze myślenie
Słyszeli Państwo o custom printing? Harvey Maria oferuje usługę spersonalizowania podłogi, na której możemy umieścić dowolny wzór czy też zdjęcie – to, o czym dusza zamarzy. W Wielkiej Brytanii zrealizowano już kilka oryginalnych projektów ze wspomnianą podłogą w roli głównej. Firma MasterCard wyłożyła „pieniędzmi” most Milenijny, na oryginalność postawiło też m.in. Muzeum Titanica w Belfaście i Muzeum w Yorku. Czas na polskie mieszkania, biblioteki, kawiarnie i sklepy…
Zgodnie z ulubionym hashtagiem firmy pamiętajmy, że #podłoganiemusibyćnudna :)
Wszystkie kolekcje świetnie sprawdzają się zarówno w domach, jak i przestrzeniach komercyjnych, gdzie nadają danemu miejscu pożądany charakter i zgadzają się z nim tematycznie. Szczegóły znajdą Państwo na stronie www.harveymaria.pl i na profilu facebookowym HM.
Deko-rady.pl razem z Harvey Maria pragną zaprosić Państwa na targi Home Expo w Warszawie:
przymierzamy się do winylowych podłóg prawie w całym domu :D